מערכת ניהול משימות

מערכת ניהול משימות בענן

כחלק מהפעילות העסקית של רובם מהעסקים, קיים הצורך בתזכורות ומשימות אשר נועדו לשמש את העסק לצורך תחזוקה וניהול נכון של העסק. מערכת ניהול משימות נועדה בדיוק עבור מטרה זו, והיא תתן עבורכם בדיוק את מה שהעסק זקוק לו לשם מטרה זו.

הדבר מקבל משמעות גדולה יותר בעסקים גדולים, אשר בהם עשרות או מאות עובדים. במקרה זה, מערכת טובה תספק ממשק נוח עבור המנהלים, ותשלח משימות עבור מחלקות בחברה ואף עבור עובד ספציפי בהתאם לצורך. פעולה זו תחסוך זמן יקר הן למנהלים והן לעובדים, ובכך תנפיק את המירב מן העובדים ותשלים את המשימות כדבעי.

תזכורות, פתקים, פעילות עתידית

עוד יתרונות של מערכת ניהול משימות

מערכת ניהול משימות נועדה לשרת מטרות רבות, כאשר הבולטים שבהם הם:

  • ניהול משימות עובדים.
  • ניהול משימות עבור לקוחות.
  • תזכורות לגבי פגישות או חזרה לפניות חדשות/פתוחות.
  • מעקב אחר פעילות החברה והנפקת דוחות אוטומטיות לטיפול במשימות.
  • התראות בזמן אמת ולוח בקרה נגיש.
  • הרשאות שונות למשתמשים ושליטה מלאה על הנעשה בעסק.

כמובן שישנן עוד יתרונות בשימוש במערכת מהסוג הנ”ל, אך אלו משתנות לפי תחומים ולפי סוג הפעילות של העסק או החברה. המכנה המשותף שבכולם, הוא שהעסק ינוהל בצורה טובה יותר, נכונה ומבוקרת.

התממשקות ודוחות של המערכת

חברתנו פיתחה מערכות ניהול עסק רבות, אשר בין היתר ניתן למצוא גם מערכת ניהול משימות רבת פונקציות ובעלת ממשק חדשני ונגיש עבור עסקים. כמו כן, בעת פיתוח המערכת נתנו דגש על התממשקות למערכות אחרות, לאפשרות לייצא ולייבא נתונים ולהנפקת דוחות דיגיטליים ומודפסים לצורך ניתוח הנתונים ושיפור הניהול בעת הצורך.

המערכת יכולה להתממשק למערכות חיצוניות רבות כמו אלו של סליקת אשראי והנפקת חשבוניות, או ניהול משימות אוטומטיות דרך אתר האינטרנט (ע”י הגדרה ראשונית בלבד) ועוד. מלבד השימוש בניהול תזכורות ומשימות, אנו מציעים גם פונקציות נוספות לניהול העסק, למשל ניהול לקוחות או מערכת לשליחת סמסים ורשימות דיוור והכל באופן אוטומטי.

דאגנו גם לאבטחת המידע במערכת

אחד הנושאים העולים לסדר היום מעת לעת, הוא עניין אבטחת המידע. כל עסק העושה שימוש בשירותי ענן, זקוק לאבטחת המידע והנתונים באופן שאלו לא יעברו לצד שלישי או יזלגו לידיים לא נכונות – מה שעלול לפגוע במוניטין של העסק. את מערכת ניהול משימות ושאר המערכות הנפלאות שלנו לעסקים, חיזקנו עם מספר שכבות אבטחה, הכוללים בין היתר אחסון וגיבוי בתדירות קצרה, אנטי וירוס וחסימת קוד זדוני, מערך הגנה ואימות בעת הכניסה ועוד.

כדי ליהנות מכל הטוב הזה, ולקבל הצעת מחיר עבור רכישה או שימוש חודשי במערכת, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציג של חברתנו ונשמח לתת שירות..!

macro-management - מערכת ניהול עסק

צרו קשר

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

אהבתם את המאמר?

שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שתפו בווטאספ
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב email
שלחו למייל