מערכת ניהול לקוחות

מערכת ניהול לקוחות, פגישה עסקית

מערכת ניהול לקוחות, או בשמה המקצועי מערכת CRM, הינה מערכת אשר מרכזת את כל מה שבעל העסק צריך לדעת אודות לקוח העסק. למשל, בכרטיס לקוח יהיה פרטיו האישיים, כתובת, טלפון וכו’ לפי הצורך, וכמו כן ניתן יהיה לצפות בהיסטוריית הפניות של אותו לקוח.

אך לא רק למטרה זו נועדה המערכת, גם עבור קשרי העסק מול הלקוח המערכת תספק את הפתרון בהתאם למידותיו של העסק וכמו כפפה ליד לתחום בו אתם עוסקים. כך למשל ניתן לקטלג לקוח לפי קטגוריה, והמערכת תדע לשלוח רשימות דיוור, מבצעים ועדכונים מבית העסק והכל באופן אוטומטי וללא צורך בשליחה אישית עבור כל לקוח.

מערכת ניהול לקוחות רבת פונקציות

כאשר מדברים על מערכת ניהול לקוחות, לרוב מתכוונים למערכת כללית רבת פונקציות אשר תתאים לרוב העסקים. עם זאת יש חברה מנוסה המספקת מוצר זה, תדע להתאים את פונקציות המערכת בהתאמה אישית עבור העסק. למשל אם אתם בעלי אולם אירועים, סביר להניח שלא תצטרכו להשתמש בפונקציות של רשימות דיוור יומיות, ותעדיפו אולי מערכת לסידור שולחנות ומקומות ישיבה לפי בקשת לקוח. היתרון של חברה מנוסה ובעלת וותק בתחום, תציע לכם את המערכת המתאימה בדיוק עבור העסק שלכם.

הפונקציות הנפוצות במערכות מהסוג הנ”ל הם:

  • ניהול לקוחות – כל פרטי הלקוח + כרטיס לקוח חכם.
  • ניהול רשימת דיוור לפי קטגוריות ולפי בחירה חופשית.
  • התממשקות למערכות חיצוניות וייצוא/ייבוא נתונים לפי הצורך.
  • דוחות אוטומטיים על הפעילות העסקית הכוללת הוצאות + הכנסות ומאזנים.
  • חלוקת תפקידים ומשימות לפי עובדים והרשאות מתקדמות עבור המנהלים.
  • התחברות למערכת סליקה והפקת חשבוניות.
  • ניהול לידים ופניות ישירות מדף הנחיתה או מהאתר לפי מחלקות העסק.

כמו כן ישנן עוד פונקציות מעניינות, אשר אותם ניתן לראות במערכות השונות ורצוי להתחיל בגירסת דמו או התנסות חינם כדי לראות כיצד המערכת מתאימה לבית העסק שלכם.

ממש חדשני ומהיר לעבודה נוחה

מלבד הפונקציות וההתאמות לצרכי העסק שלכם, על מערכת ניהול לקוחות להיות חדשנית ובעלת מראה נעים ומודרני. כאשר עובדי העסק יפעלו עם המערכות, חשוב חווית השימוש הכוללת גם את מהירות העבודה ועיבוד הנתונים בעזרת שרתים מתאימים. חברה מקצועית תציע לכם הכל בחבילה אחת, וזאת כדי למנוע מכם התרוצצות מיותרת ועבודה מול ספקים שונים – מה שעלול לייקר את המערכת.

וכמה זה עולה? המחירים משתנים בין המערכות השונות, ויכול להגיע לסכומים גבוהים כאשר מדובר בפיתוח אישי. עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בחבילות חודשיות אשר מחירם ינוע בין כמה מאות שקלים עד אלפים בודדים במקסימום. עסקים גדולים לרוב מעדיפים לרכוש תוכנה לניהול עסק משלהם, ממספר סיבות אשר בראשן הסיבה לחיסכון בעלויות. חברתנו מציעה את שתי האפשרויות הללו, הן לבעלי עסקים קטנים ובינוניים והן לעסקים גדולים המחפשים מערכת ניהול לקוחות מוכנה. לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים צרו קשר.

macro-management - מערכת ניהול עסק - לוגו

צרו קשר

מאמרים אחרונים שעלו לאתר

אהבתם את המאמר?

שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שתפו בווטאספ
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב email
שלחו למייל